poniedziałek, 18 marca 2013

Prolog


Prolog

Kolejny dzień. Kolejne prośby Liama o To. Rozumiem, że ma minimalne szanse, żeby mieć dzieci i nie chce stracić żadnej okazji, ale to już przesada! Cztery razy w ciągu doby??? Próbowałam się wykręcić bólem głowy i innymi niezbyt rozgarniętymi argumentami, ale on coraz bardziej namagał. Jezu! W końcu mam dopiero 21 lat! Chcę skończyć studia, zdobyć pracę! On ma 27, jeszcze wytrzyma te 3 czy 4 lata!
- No, chodź! Zróbmy to! - moje zdenerwowanie wzięło górę.
- Nie! Ile razy mam ci powtarzać! Nie dzisiaj! Może ja w ogóle nie chcę tego dziecka, co? - Ups... Niewybaczalne zdanie... Obiecywałam mu przed ślubem, że wykorzystamy każdą szansę na maxa. Zraniłam go. W jego oczach było widać ten ból, zawiódł się na mnie.
- Skoro tak, to mogłaś nie przyrzekać dwa lata temu. - powiedział to ze stoickim spokojem, choć widziałam, że w środku cały się rozpadał. Wyszedł z domu, nie zabrał niczego. " Boże! Co ja zrobiłam???" Położyłam się na kanapie, może wróci.
Wybiła pierwsza w nocy. Nie było go. Nie przejmując się, że jest środek nocy, wyciągnęłam telefon i zadzwoniłam do całego zespołu, łącznie z Paulem. Liam nie zatrzymał się u żadnego z nich. Włączyłam telewizor, w końcu był jednym ze sławniejszych mężczyzn w kraju i na świecie. Siedziałam tak do trzeciej i zobaczyłam na ekranie wielki, wytłuszczony napis: CZY LIAM PAYNE ZDRADZA SWOJĄ ŻONĘ??? Co? To niemożliwe, on nigdy by się do tego nie posunął. Zobaczyłam go, całującego się z jakąś blondyną. Nie, to nie on, pomyślałam. Liam musiałby mieć plamę z herbaty na koszulce, w końcu dziś niechcący go oblałam. Spojrzałam. Plama była. W tym samym miejscu. Więc to prawda. Skoro zdradza mnie z takiego pojedynczego powodu, to co będzie, jak będziemy mieli naprawdę poważny kryzys? Prześpi się z całym studiem tanecznym? Nie mogłam do tego dopuścić. Chciałam już sięgnąć po żyletkę, ale uświadomiłam sobie, że to nie dla mnie. Ja się boję bólu.
Piętnaście minut później stałam już na Tower Bridge. Od śmierci dzielił mnie jeden krok. Jeden, malusieńki krok. W głowie ciągle huczał mi ten głos spikera, mówiący o "wybrykach Liama Payne'a". Oboje wyrównaliśmy rachunki. Ja mu przypiekłam tym, że nie chcę dziecka, a on mnie zdradził. Jednak wiem, że nie chcę go więcej ranić. Głupia, jak się zabijesz, to zranisz go sto razy mocniej! Mam rację. Nie zrobię tego, porozmawiam z nim, wyjaśnimy sobie wszystko. Wtedy poczułam, że wiatr się nasila i tracę równowagę...

10 komentarzy:

  1. Och! Ach! Świetne! <33333333333333333333333333333333333
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥♥♥ To wiele dla mnie znaczy, moja Missko :3

      Usuń
  2. ooo.. jakie drastyczne. o ty chamie Liamie.! jak mogłeś.?! czekam...- wierna, kochana, trwająca do końca Świrsówna ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świrusie ty mój! Miło, że do mnie wpadłaś :3
      Heh, "chamie Liamie"!
      Czemu od razu drastyczne, ja bym powiedziała, że życiowe :P

      Usuń
  3. Hm, muszę przyznać, że zapowiada się ciekawie. Mam nadzieję, że podmiot liryczny przeżyje i Liam jej wybaczy.
    Całował się z blondynką? Nie wiem czemu, ale skojarzyło mi się z Perrie XD (ta, wiem, że teraz ma fioletowe włosy xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ma różowe :/

      Usuń
    2. Miło mi, że to czytasz. Byłam pewna, że nie przepadasz za 1D O.O A co do Pezz, to... może wykorzystam... xD
      Nie powiem ci, czy JA przeżyję xD I nie powiem, czy Liam MI wybaczy :P

      Usuń
    3. Jezu, nie minie miesiąc a pewnie przefarbuje się na wszystkie kolory tęczy O-o
      No jakoś zmieniłam zdanie o nich, wszystko za sprawą mojej siostry x3
      Wiem, nie powiesz.. ;_;

      Usuń
  4. Rainbow Rose, przecież komentowałam na waszym blogu już prolog! Wiec sie powturze jak narazie dla mnie to ARCYDZIEŁO!!! Jutro pomeczę Cie o rozdział!;p -nienormalna;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh! Musze zacząć czytać ^^

    OdpowiedzUsuń